ဃ်ဴး - စံုုေဏယက္ ဏဲ့ ဠ ြဳမ္းေလခ်င္း
ဂ်ဴး ကိုု ဘယ္က စၾကိဳက္လဲဆိုုေတာ့ ခ်စ္သူေရးတဲ့ က်မ ရဲ႕ ညေတြကေနစၾကိဳက္တာ ဝတၱဳက ဘိုုဆန္တယ္ေလ အဲ့ေတာ့ ဘိုုဆန္တဲ့ ကိုုယ္က ၾကိဳက္တာေပါ့
ေနာက္ေတာ့ အမွတ္တရ ကေန ျမစ္တိုု႔ မိန္းမ ပင္လယ္ မိုုး ေၾကမြ သစ္ပင္ စတာေတြ ဆက္တိုုက္ဘတ္ျဖစ္တယ္
အဲ ေနာက္ပိုုင္း လရဲ႕ေအာက္ဘက္ကေန စလိုု႔ သိပ္မၾကိဳက္ေတာ့ဘူးလုုိ႔ေျပာရမယ္ သိုု႔ေသာ္ ပုုဂၢိဳလ္ စြဲၾကီးသူမိုု႔ ဘတ္ေတာ့ ဘတ္ျဖစ္ေနတယ္ အရင္လိုုလက္ရာလးမ်ား တဖန္ျပည္လည္ ခံစားရဦးေလမလား ဆိုုတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔႔ပါ
သိုု႔ေသာ္ ေနာက္ပိုုင္း တိမ္နဲ႔ခ်ည္တဲ့ၾကိဳး ၾကယ္စင္တံတား ပိုုခ်စ္တဲ့သူ ဆံုုေနလ်က္ ကိုုယ္မင္းကိုု ခ်စ္သူလား စတာေတြကေတာ့ တူတူခ်ည္းပဲ ထင္တယ္ ဂ်ဴး ဟာ အေရးအသားပိုုင္းမွာ ေကာင္းတာ လက္ခံတယ္ သိုု႔ေသာ္ ဇာတ္အိမ္တည္ေဆာက္ပံုုမွာ အားနည္းတယ္လိုု႔ဆိုုခ်င္တယ္
(ဒီေနရာမွာ ခခထ ကိုု ယွဥ္ေျပာခ်င္တာေတာ့ မဟုုတ္ သိုု႔ေသာ္ သူက ေရးအားလည္းေကာင္းတယ္ ဇာတ္အိမ္လဲခိုုင္တယ္) သိုု႔ေသာ္ မတူတာနွစ္ခုု ကိုုယွဥ္ေျပာလိုု႔ေတာ့မရေပဘူး Bobby Soxxer နဲ႔ စိုုးစႏ̔ၵာထြန္း ကိုုယွဥ္သလိုုျဖစ္ေနတယ္ အရသာခ်င္းက ဘာမွမဆိုုင္ နွစ္ေယာက္စလံုုး သူ႔လိုုင္းနဲ႔သူေကာင္းေနတယ္ သိုု႔ေသာ္ ယွဥ္ေျပာလိုု႔ ရေကာင္းေသာ အရာမ်ား မဟုုတ္
ေျပာခ်င္တာ ခခထ က ဇာတ္အိမ္တည္ေဆာက္တာ ခိုုင္တယ္ သိုုင္းသိုုင္းဝန္းဝန္း ရွိတယ္ ဇာတ္ရုုပ္ေတြလဲ ေကာင္းတယ္ ေရးအား ေကာင္းမေကာင္းကေတာ့ စာအုုပ္အထူကိုုသာၾကည့္ေပေတာ့
ဂ်ဴးကေတာ့ အေပၚကေျပာထားတဲ့ ေနာက္ပိုုင္း အုုပ္ေတြမွာ ဇာတ္လမ္းေတြဆင္ေနတာပဲ
ဥပမာ
မိန္းမက ပညာတတ္ အေၾကာင္းမဲ့ မာန ႀကီး ဆံုုးျဖတ္ခ်က္ခ်တာ ညံ့ သိုု႔ေသာ္ ေသေလာက္ေအာင္ခ်စ္
ေယာက်္ားက်ေတာ့လဲ အျမဲ ကြ်တ္ဆတ္ဆတ္ ဇာတ္ေကာင္ မိန္းမ ထက္ အျမဲ ည့ံ
ေနာက္တခုုက အခုုေနာက္ပိုုင္းေရးတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြ ျမဝန္းထရံတိုု႔ အင္ၾကင္းေဝတိုု႔ နာမည္ေတြသာ ေျပာင္းသြားတယ္ ကိုုယ္ေတာ့ မ်က္စိထဲ နွင္း ကိုုပဲ ေျပးေျပးျမင္ေနတယ္ ေျပာခ်င္တာ တူတဲ့အခ်က္ေတြရွိတယ္ (မိန္းမက ပညာတတ္ အေၾကာင္းမဲ့ မာန ႀကီး ဆံုုးျဖတ္ခ်က္ခ်တာ ညံ့ သိုု႔ေသာ္ ေသေလာက္ေအာင္ခ်စ္ ) စတာေတြ
ျဖိဳးလိုု ကိုု မိန္းမ အေနနဲ႔ၾကည့္ရင္ အင္ၾကင္းေဝ ပဲ ကိုုယ္လိုုခ်င္တာ ကိုု မသိတာလား သိလ်က္နဲ႔သတၱိမရွိတာလား အိမ္စိုုးေမ ကိုု သတိရေစတယ္
အဲ့လိုုပဲ မင္းသားေတြကလဲ ဘယ္လိုုၾကည့္ၾကည့္ ယုုေမာ္ နဲ႔ဆင္တာေတြ ရွိေနတယ္
ကိုုယ္ ျမင္ခ်င္တာ နႏၵလိုု ရည္မြန္ေပမယ့္ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း နမ္း ပစ္တတ္တဲ့ ေယာက်္ားမ်ိဳး
ေမာင့္ လိုု ေပါင္မုုန္႔ေထာပတ္သုုပ္ နဲ႔ေခ်ာ့ ရင္ စိတ္ေျပလြယ္ေပမယ့္ အလိမ္မာ အိမ္ပါကိုုသာ ယူမယ့္ ေယာက်္ားမ်ိဳး
စတဲ့ ဇာတ္ေကာင္မ်ိဳးေတြ ျမင္ခ်င္မိတယ္
ေနာက္ ျမစ္တိုု႔၏ က မ်က္လံုုးေမွးေမွး နဲ႔ ေကာင္ ေနာက္ မိုုးထဲက အူေၾကာင္ေၾကာင္ေကာင္
ဒီ ဆံုုေနလ်က္ မွာလဲ ဂ်ဴးက ေနာက္ဆံုုး စာမ်က္နွာေတြနားမွာ အမွတ္တရ လိုုလိုု အတင္း ျပန္ၾကိဳးစားတယ္ လိုု႔ ေျပာခ်င္တယ္ သိုု႔ေသာ္ အရသာ က မရေတာ့ဘူး စိတ္လႈပ္ရွားမႈ chemistry
ဥပမာ စာမ်က္နွာ ၃၂၂ ကေန ၃၂၅ လိုုမ်ိဳးေတြ လစ္ဗင္းတူ ၈ဲသား အေရးအသားမ်ိဳးကိုု ျပန္လည္ အသက္သြင္းဖိုု႔ ၾကိဳးစားေနတာမ်ိဳး
ေနာက္ျပီး သီခ်င္းစားသားေတြပန္းခ်ီကားေတြအေၾကာင္း ေမြးေန႔လက္ေဆာင္စာအုုပ္အေနနဲ႔ ထည့္တာကလဲ နိုုဝင္ဘာမိုုး တိုု႔ ခ်စ္သူေရးတဲ့ည တိုု႔ကိုု တပိုုင္းတဆ ျပန္ျမင္ေနရတယ္
အခ်ဳပ္အေနနဲ႔ ေျပာရရင္ေတာ့ အရင္ ဂ်ဴး လက္ရာ ကိုု အရမ္း ေမွ်ာ္လင့္ေနျပီးေတာ့ (သူ႔လက္ရွိ အသက္ အျမင္ေတြကိုု ထည့္မတြက္ပဲ ရသ ေရးသူ စစ္စစ္ လက္ရာ) ထင္သလာက္ ျပန္မရတဲ့ အခါ ပုုဂိၢဳလ္စြဲစာဘတ္သူတေယာက္အေနနဲ႔ အားမလိုုအားမရ ျဖစ္တာမ်ိဳးပါပဲ။
တီခ်မ္း
ညေန ၆ နာရီ ၄၈ မိနစ္
ေရႊနန္းေတာ္ ဟိုုတယ္
ေနျပည္ေတာ္
ျမန္မာ။
No comments:
Post a Comment