Monday, September 13, 2010

ငါ မင္းကို မိုးတိမ္ေတြေပၚမွာ ခ်စ္မယ္ (အခန္း-က-၈)

(၈)

က်မေနာက္မွာ ထိုင္တဲ့ ဝက္ဝံ က သိပ္ကို ျငိမ္ပါတယ္။ ဘယ္ေလာက္အထိလဲ ဆိုရင္ ျငိမ္လြန္းလို႔ တခါတခါ တကယ္ေကာ အဲ့ဒီလူတေယာက္ ရွိမွ ရွိရဲ႕လားလို႔ ထင္မိတဲ့ အထိပါဘဲ။ သူတခါမွ ဆရာကို စာလွမ္းေမးတာမ်ိဳး မေတြ႔ဘူးဘူး၊ အတန္းထဲမွာေတာ့ သူက မ်က္လႊာခ်သမား” ေတြထဲမွာပါတယ္။ က်မ တခါတခါ ပုခံုး ေပၚကေန ေက်ာ္ျပီးေတာ့ သူ႔ ကိုခိုးၾကည့္တတ္ပါတယ္။ သူ အိပ္မ်ားေပ်ာ္ေနသလားလို႔ေပါ့ေလ။ တကယ့္ကိုပါပဲ ခဏခဏ ဆိုသလို သူက စားပြဲေပၚ လက္ေမွာက္ခ်ျပီး အိပ္ေနတတ္ ပါတယ္။ တခါတခါ က်ေတာ့ စာအုပ္ တအုပ္အုပ္ကို ခိုးဘတ္ေနတာေတြ႔တယ္။ ဘတ္ေနရင္းနဲ႔ ၾကည္နူးေနတဲ့ သူ႔မ်က္နွာ ကိုၾကည့္ရတာ ေသခ်ာတယ္ ေက်ာင္းစာနဲ႔ ပတ္သက္တာေတာ့ ဟုတ္ပံုမေပၚဘူး။ ျပီးေတာ့ အလယ္တန္း စတုတၳနွစ္ပဲ ေရာက္ေနျပီ လက္ေရးလက္သားကလဲ ည့ံပါ့၊ ေကြ႔လိုက္ေကာက္လိုက္နဲ႔ မူလတန္း ေက်ာင္းသားက်ေန တာပဲ။ ျပီးေတာ့ ပ်င္းတဲ့ေနရာမွာလဲ နံပါတ္ “၁” ပဲ။ သူဘယ္တံုးက မွ အိမ္စာ ထပ္တာ မေတြ႔ရဘူး။ က်မတို႔က အတန္းထဲမွာ အိမ္စာေတြ စာအုပ္ထပ္စရာေတြရွိရင္ ေနာက္ဆံုး အတန္းကေန အေရွ႕ဆံုးတန္းအထိ တဆင့္ျပီး တဆင့္ လက္ဆင့္ကမ္းသြားၾကရေလ့ ရွိတယ္။ က်မက စာအုပ္ထပ္ဖို႔ သူ႔ကို လွည့္ၾကည့္လိုက္တဲ့ အခါတိုင္း သူက ဘာမွမသိ သလို ပံုစံနဲ႔ ပခံုးတြန္႔တြန္႔ ျပေလ့ရွိတယ္။ အဲ့လို အခ်ိန္မ်ိဳးမွာဆို စင္မင္းက သူ႔အတြက္ ဖံုးကြယ္ေပးတတ္တယ္။ သူတို႔နွစ္ေယာက္ ဘယ္တံုးကမ်ား ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္သြားၾကသလဲေတာ့မသိဘူး။ မုန္႔စားဆင္းခ်ိန္တိုင္းလဲ တူတူ အျမဲ တတြဲတြဲေတြ႔ရေလ့ ရွိတယ္။ ေက်ာင္းအခ်ိန္ေတြမွာဆိုရင္ သူတို႔ ရဲ႕ ေဘးနဲ႔ ေရွ႕မွာ ထိုင္ေနတဲ့ က်မ ဟာ လူအပိုတေယာက္လိုပဲ။ အဲ့အရြယ္ေယာက်္ားေလးေတြ အကုန္လံုးက မိန္းကေလးေတြကို ဂရုမစိုက္ၾကဘူး၊ အထင္မႀကီး ၾကဘူးလား မသိပါဘူး?။

အိမ္စာမလုပ္တဲ့ ဝက္ဝံဟာ သခ်ၤာမွာေတာ့ သိပ္ေတာ္ပါတယ္။ အေရွ႕တန္းကေန ျပန္ လက္ဆင့္ကမ္းလာတဲ့ သခ်ၤာ အေျဖလႊာစာရြက္ေတြ ကေနတဆင့္ က်မ သူ႔အေျဖလႊာ ရမွတ္ ကို အျမဲေတြ႔ရေလ့ရွိတယ္။ စာေမးပြဲ စစ္တိုင္းစစ္တိုင္း သူက သခ်ၤာမွာ အျမဲ (၁၀၀) အမွတ္ျပည့္ပဲ။ တခါတေလက်ရင္ လူပုေလးက သူ႔ကို အတန္းေရွ႕ထြက္ျပီးေတာ့ ေက်ာက္သင္ပုန္းေပၚမွာ သခ်ၤာပုစာၦ တြက္ခိုင္းတတ္ပါတယ္။ သူက တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ နဲ႔ပဲ ျပီးေအာင္ တြက္တတ္တယ္။ တြက္တာလဲ တျခား လူေတြအကုန္လံုးထက္ ျမန္တယ္။ လူပုေလးမ်က္နွာ ေပၚမွာ အံ့ၾသတဲ့ အရိပ္္ေတြ ျဖတ္သြားတာေတာင္ က်မ ေတြ႔ဘူးတယ္။ အားရင္းတခါက ေျပာတဲ့ သခ်ၤာ ေမးခြန္းလႊာ ခိုးတာ သူ႔အတြက္မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ဟုတ္ေလာက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ တျခား ဘာသာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မွာေတာ့ သူက ညံ့တဲ့ အထဲမွာေတာင္ပါပါတယ္။ အိမ္စာ မထပ္နိုင္တဲ့ အတြက္လဲ ခဏခဏ အျပစ္ေပးခံရတတ္ တယ္။ ဒါလဲ ဒင္းက မမွတ္ပါဘူး။ ေနာက္ဆံုး sexy lara ရဲ႕ အိမ္စာ ကိုေတာင္ မထပ္ဘဲ သူမို႔ေနရဲတယ္။

တေန႔ က်မတို႔ေတြ ဆရာမ sexy lara ရဲ႕ အတန္းမွာ စာသင္ေနၾကတဲ့ အခ်ိန္ပါ။ အဲ့ေန႔က sexy lara ၾကည့္ရတာ သာမန္ထက္ ပိုျပီး စိတ္လက္ၾကည္သာေနသလိုပဲ။ က်မတို႔ အားလံုးကိုလဲ ေခ်ာကလက္ ဘီစကစ္ေတြ ေကြ်းပါေသးတယ္။ ရုတ္တရက္ က်မ ေက်ာကိုေနာက္ကေန လူတေယာက္က လက္နဲ႔လွမ္း ကုတ္လိုက္တာ ခံစားလိုက္ရတယ္။ က်မလွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဝက္ဝံ ျဖစ္ေနတယ္။ က်မ ကို ေနာက္ကေန လက္နဲ႔ ကုတ္ေနတာ သူေပါ့။ ပါးစပ္မွာေတာင္ ေခ်ာကလက္ ဘီစကစ္ေတြ ကပ္ေနေသးတယ္။

“မင္း ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ က်ေနတာမွလား?” သူက က်မရဲ႕ ေက်ာင္းသားပိုစ့္စကတ္ ဆိုက္ ဓါတ္ပံုတပံု ကို လွမ္းေပးရင္း ေျပာပါတယ္။ ဓါတ္ပံုက ၾကည့္ရတာ က်မ ပစၥည္းေတြ ယူတံုးက လြယ္အိတ္ထဲကေန မေတာ္တဆ က်သြားတယ္ထင္ပါရဲ႕။

“ေက်းဇူးပဲ”

“မင္းရဲ႕ ဓါတ္ပံု………..ငါ့ကို…….ေပးလို႔ ရမလာ…?” သူက ရွက္တက္တက္ ပံုစံနဲ႔ ေျပာပါတယ္။

က်မ စကၠန္႔ပိုင္းေလာက္ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္သြားတယ္။ အဲ့အခ်ိန္မွာပဲ sexy lara က က်မ ကို ၾကည့္ေနတာနဲ႔ ဝက္ဝံကို ဇာတ္လမ္းျမန္ျမန္ျဖတ္ဖို႔ အတြက္ သူ႔ကို အဲ့ဓါတ္ပံု ေပးလိုက္မိပါတယ္။

2 comments: