Monday, February 2, 2009

ခ်စ္ရတဲ့ ‘မ’ ေရ…….

ခ်စ္ရတဲ့ ‘မ’ ေရ…….

ေခါင္းေလးေတာင္ေစာင္းငွဲ႔မၾကည့္ပဲ အားတင္းျပီး ‘မ’ ထြက္သြားတံုးက
အားလံုးေတာ့ အဆံုးသတ္ရေတာ့မယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ သိထားခဲ့ပါတယ္
အခုဒီစာ ကိုေရးေနတဲ့ အခ်ိန္ထိ ‘မ’ ကို ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္ေနေသးေပမယ့္
‘မ’ ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြ ကိုငွဲ႔ညွာ ရမယ္ေလ မဟုတ္ဘူးလား?

သနားစရာေကာင္းတာက ‘မ’ ခ်န္ထားခဲ့တဲ့ ‘ဘေရာင္နီ’ ၾကီးေလ
သူကေတာ့ ‘မ’ ရဲ႕နႈတ္မဆက္တဲ့ ထြက္ခြာ ခ်န္ရစ္မႈ ကုိ …... ဘယ္ေတာ့မွနားလည္မွာမဟုတ္ပါဘူး
သူက အခုထိ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ ‘မ’ ျပန္အလာကိုေစာင့္ေနတံုးပဲေလ
တခါတခါ ေကာင္းကင္ၾကီး ကိုေမာ့ၾကည့္ ျပီးေတာ့ အသိမဲ့ သလို အူတတ္ေသးတယ္
ၾကည့္ရတာ ‘မ’ မ်ားျပန္လာမလားလို႔ ေခၚေန သလိုပါပဲ

ကြ်န္ေတာ္ တို႔ၾကားက နားမလည္မႈေတြ၊ ရႈပ္ေထြးမႈေတြ၊
ကြ်န္ေတာ့္ ရဲ႕ အေနအထိုင္ေပါ့ဆမႈေတြ၊ ‘မ’ ရဲ႕ သံသယေတြကို
ေခြးတစ္ေကာင္ နားလည္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လို ရွင္းျပ ရ ပါ့မလဲေနာ္

သူ႔ရဲ႕ အူလည္လည္ ပံုစံ နဲ႔ အျပစ္မဲ့ တဲ့ မ်က္လံုး ၀ိုင္း၀ိုင္းေတြ ကိုေတြ႕ ရတိုင္း
ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာနာလာတယ္

‘မ’ ကဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မလာေတာ့ဘူးဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ သိပါတယ္
ဒါေပမယ့္ သူနားလည္ေအာင္ဘယ္လိုေျပာျပရမလဲဆိုတာေတာ့
ကြ်န္ေတာ္လဲမသိဘူး
ရက္စက္လြန္းပါတယ္၊ ရက္စက္လြန္းပါတယ္ေလ။ ။

တခါက ေကာင္ေလး
၈ လပိုင္း၊ ၃၁ ရက္ေန႔။ ။

No comments:

Post a Comment