Monday, February 2, 2009

ခ်စ္ရတဲ့ ေဖေဖေရ…..

ခ်စ္ရတဲ့ ေဖေဖေရ…..

ကမ္းေျခကို ေရကူးဖို႔ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေခၚသြားမယ္လို႔ ကတိေပးထားခဲ့ဖူးတာေလ
ေဖေဖမွတ္မိေသးလား….
အခု ေဆာင္းဦးရာသီေတာင္ေရာက္ေနျပီ ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္ေနမိတံုးပဲ

ကြ်န္ေတာ္က ကြ်န္ေတာ့္မွာအျမဲတမ္းတစ္ေယာက္တည္းရယ္လို႔ေျပာရင္
ေဖေဖ က ‘‘ဘယ္သူေတြကေရာတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္လို႔လဲသားရယ္’’လို႔
ရယ္ျပံဳးျပံဳး(နာက်င္ျပံဳး) မ်က္နွာနဲ႔ ေျပာေလ့ရွိတာေလ

ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕အထီးက်န္မႈေတြက..ဘယ္ကလာတယ္ဆိုတာကြ်န္ေတာ္မသိပါဘူး
ဒါေပမယ့္ တကယ့္ကိုပဲအျမဲတမ္းအထီးက်န္ေနတယ္လို႔ခံစားရတာပါ
ေဖေဖလဲအထီးက်န္ေနမွာပါ ေလာကၾကီးမွာရွိတဲ့လူေတြအားလံုးလဲ
သူ႔နည္းသူ႔ဟန္နဲ႔ေတာ့ အထီးက်န္ေနၾကတာပါပဲ ပံုစံသာမတူၾကတာေလ

တကယ္ေတာ့ ေႏြဦးရာသီတံုးက ကမ္းေျခကိုကြ်န္ေတာ္ေရာက္ဖူးျပီးသားပါ
ဟိုးေ၀းေ၀းကေသာင္ျပင္က်ယ္က်ယ္ေပၚမွာရပ္ျပီးေတာ့
ေကာင္းကင္ျပာျပာၾကီးကိုလဲေမာ့ၾကည့္ခဲ့တာပဲ
ေရွ႕ဆက္ျပီးေတာ့သာမေလွ်ာက္ခဲ့တာေလ
အဲဒီတံုးက ကြ်န္ေတာ္ေတြးမိတာက ေဖေဖကိုေစာင့္အံုးမယ္လို႔ေလ
ေဖေဖ့ကို ကြ်န္ေတာ္သစၥာမေဖာက္ခ်င္ပါဘူး၊ အတူသြားဖို႔ ေစာင့္မွျဖစ္မယ္ေလ

ေဆာင္းဦးရာသီရဲ႕ ကမ္းေျခက ေလျပင္းေတြစတိုက္ေနေလာက္ျပီ သိလား
ေနာက္နွစ္ေႏြဦးၾကရင္ေတာ့ ေဖေဖ့ကို ကြ်န္ေတာ္ကမ္းေျခေခၚသြားမယ္ေလ
ကြ်န္ေတာ္ကားစီးတတ္ပါတယ္ ဘယ္ကားစီးျပီး၊ ဘယ္လိုသြားရမယ္ဆိုတာ
ကြ်န္ေတာ္ေကာင္းေကာင္းသိေနျပီေလ
ျပီးေတာ့ ကမ္းေျခကိုလဲ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ကြ်မ္းေနပါျပီ
ေဖေဖ ျမန္ျမန္ေနေကာင္းပါေစ…………ျပီးေတာ့…………
ဆရာ၀န္ရဲ႕ေျပာစကားကိုလဲနားေထာင္ရမယ္ေနာ္။ ။

ခ်စ္သား
ေအာင္မ်ဳိး
၁၁ လပိုင္း၊ ၁၀ ရက္ေန႔။

No comments:

Post a Comment